LIVE WEBCAM

Watch live streaming video from vachosradio at livestream.com

Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩΩΩΩΩ!!!!φωνάζει ο μεγάλος μάγκας Ηλίας Αλεξάνδρου!








Η επιστολή που λάβαμε από τον μεγάλο μας μάγκα Ηλία Αλεξάνδρου από το Βλαχιώτη Λακωνίας!
<<Αγαπημένοι μου φίλοι! Μετά τις συνεχείς προσπάθειες της ομάδας του Vachos Radio, όλων των bloggers που μετέδιδαν τον ραδιομαραθώνιο, των αγαπημένων μου φίλων που μου συμπαραστέκονται σε όλη την περιπέτειά μου, θέλω να πώ ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Πρόεδρο του Ωνασείου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου κ. Ιωάννη Λεκάκη, καθώς και στον Γενικό Διευθυντή κ. Μουτσόπουλο Γεώργιο όπου αφού με άκουσαν με προσοχή έδωσαν τέλος στην περιπέτειά μου αυτή!Ελπίζω να οριστεί σύντομα η εγχείρησή μου και να γίνω καλά! ευχαριστώ επίσης τον κ. Αυξέντιο Καλαγκό που έχει δεχτεί να έρθει να με χειρουργήσει αφιλοκερδώς!
                                                               Με πολύ πολύ αγάπη για όλους σας
                                                 Ο μεγάλος σας μάγκας Ηλίας Αλεξάνδρου>>
Εμείς δεν μπορούμε να πούμε τίποτα!μόνο να του υποσχεθούμε ότι θα είμαστε στο πλευρό του και θα βοηθήσουμε όσο μπορούμε!
                                                                       Για την Ομάδα του Vachos Radio
                                                                                   Πέτρος Καπερναράκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου